Zamów
Dieta 2500 kcal
Zapotrzebowanie kaloryczne rośnie wprost proporcjonalnie do intensywności aktywności fizycznej. Dlatego jeśli jesteś zawodowym sportowcem lub trenujesz 5-6 razy w tygodniu, powinieneś postawić na dietę 2500 kcal. Ten wariant to sposób, aby dostarczyć zapracowanemu organizmowi niezbędnej energii w najlepszym, najzdrowszym i co najważniejsze najsmaczniejszym wydaniu. Jest dedykowany osobom o zwiększonym zapotrzebowaniu kalorycznym, chcącym rozsądnie zwiększyć masę mięśniową.
Dla kogo jest
dieta 2500?

Dieta 2500 kcal jest dla Ciebie, jeśli:

  • jesteś sportowcem
  • chcesz zwiększyć masę mięśniową
  • intensywnie trenujesz i chcesz utrzymać wagę
  • pracujesz fizycznie i chcesz zredukować zbędne kilogramy
Co zawiera dieta
2500 kcal?

Dieta 2500 kcal zawiera 5 dużych zbilansowanych posiłków przeznaczonych dla osób o zwiększonym zapotrzebowaniu kalorycznym. To różnorodne, przemyślane i przede wszystkim smaczne menu, które jest efektem współpracy dietetyka i szefa kuchni. Dania bazują na produktach bogatych w białko (około 100-125 g), węglowodanach i tłuszczach zapewniających prawidłowe wchłanianie składników odżywczych i szybsza regenerację mięśni po wysiłki fizycznym.

Pamiętaj!

Każdy człowiek ma inne zapotrzebowanie kaloryczne. Zależy ono od rodzaju pracy, aktywności fizycznych, stanu zdrowia, masy ciała czy płci. Pamiętaj, aby odpowiednio dopasować swoją kaloryczność do swojego celu – redukcji, utrzymania lub zbudowania wagi. Nie zapominaj o odpowiedniej dawce wody.

Szukasz innej diety?
DIETA 1200 DIETA 1500 DIETA 2000 DIETA DETOX DIETA WEGE DIETA SELECT
Zapraszam do
bezpłatnej
konsultacji
Aleksandra Kulesz
dietetyk
Potrzebujesz pomocy przy wyborze diety?
Skorzystaj z darmowej konsultacji dietetycznej!
+48 796 089 089