Zamów
Dieta 2000 kcal
Regularna, intensywna aktywność fizyczna zwiększa zapotrzebowanie kaloryczne. Dlatego jeśli ciężko trenujesz kilka razy w tygodniu i jednocześnie chcesz utrzymać o zdrową, szczupłą sylwetkę, musisz zadbać o prawidłowe odżywianie. Dieta 2000 kcal polecana jest uprawiającym sport kobietom oraz mężczyznom o średniej aktywności fizycznej, którzy chcą pozbyć się tkanki tłuszczowej. Wariant ten jest najmniej rygorystyczny, ale musi być dopasowany do indywidualnych potrzeb organizmu.
Dla kogo jest
dieta 2000?

Dieta 2000 kcal jest dla Ciebie, jeśli:

  • prowadzisz siedzący tryb życia i chcesz utrzymać swoją wagę
  • chcesz ograniczyć kaloryczność posiłków
  • regularnie trenujesz i jesteś na redukcji
Co zawiera dieta
2000 kcal?

Dieta 2000 kcal zawiera 5 zbilansowanych średniej wielkości posiłków bazujących na świeżych i wartościowych produktach, które pozwolą dostarczyć Twojemu organizmowi wszystkich niezbędnych makro i mikroskładników. Jest efektem pracy dietetyka i szefa kuchni, którzy czuwają nad różnorodnością i doskonałym smakiem dań. Wariant ten pokryje podstawowe zapotrzebowanie kaloryczne i wspomoże utrzymanie wagi.

Makroskładniki w diecie 2000 kcal rozkładają się następująco:
– białko – ok. 100 g
– węglowodany – ok. 225 g
– tłuszcze – ok. 70 g

Pamiętaj!

Zapotrzebowanie kaloryczne to kwestia indywidualna i może różnić się od rodzaju aktywności fizycznej, jej częstotliwości, stanu zdrowia czy masy ciała. W zdrowych nawykach żywieniowych nie można także zapominać o odpowiedniej dawce nawodnienia.

Szukasz innej diety?
DIETA 1200 DIETA 1500 DIETA 2500 DIETA DETOX DIETA WEGE DIETA SELECT
Zapraszam do
bezpłatnej
konsultacji
Aleksandra Kulesz
dietetyk
Potrzebujesz pomocy przy wyborze diety?
Skorzystaj z darmowej konsultacji dietetycznej!
+48 796 089 089